OLOOMESTAN

*** آموزش علوم تجربی دوره ی اول متوسطه در فضای مجازی ***

OLOOMESTAN

*** آموزش علوم تجربی دوره ی اول متوسطه در فضای مجازی ***

OLOOMESTAN

این وبلاگ جهت کمک به پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ی اول متوسطه در درس علوم تجربی و همفکری وتبادل اطلاعات بین همکاران گرامی طراحی شده است مطالب آن به گونه ای انتخاب شده که با مطالب کتب درسی همخوانی داشته باشد.
**ضمنا"دقت فرمایید که درج مطالب در وبلاگ دلیل بر صحت آن ها نمی باشد.**

نویسندگان

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند. 

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید آموزشی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

ضمن عرض سلام خدمت شما همکاران گرامی ، دانش آموزان عزیز و بازدید کنندکان محترم،به استحضارمی رساند محور فعالیت های این وبلاگ، آموزش علوم تجربی دوره ی اول متوسطه با استفاده از ابزارها و رسانه های جدید می باشد. همچنین سعی خواهم نمود مطالبی راکه احساس می کنم مورد نیاز دبیران و دانش آموزان عزیز است، در این وبلاگ بگنجانم. بانظرات سازنده ی خود ، بنده را دراین راستا همکاری فرمایید.

   با تشکر ، محسن شهری،دبیرعلوم تجربی،استان آذربایجان غربی، شهرستان بوکان